Naar inhoud

Wat is de ambitie
van jouw bedrijf
voor 2022?

Ik wil meer weten over De Velde Methode©;

De ambitie van je organisatie blijft groeien. Maar hoe voorkom je dat personeel een bottleneck wordt? De belangrijkste vraag is niet wat je nodig hebt om je ambitie te realiseren, maar wie.

De Velde Methode©

Meer dan ooit vraagt de huidige arbeidsmarkt om vooruitkijken. Alleen dan kun je op tijd anticiperen op de markt en vacatures signaleren nog voor ze ontstaan. Start with the end in mind: Wat wil je dat het recruitment-traject je oplevert? Een positieve impact op jouw bedrijfsambitie. Dat is het uitgangspunt van De Velde Methode©.

Zelf aan de slag
Over Velde

Werving en selectie is mensenwerk. Bij alles wat we doen, staan de ambities van onze opdrachtgever en de professional centraal. Hoe beter deze elkaar aanvullen, hoe succesvoller de match en hoe meer resultaat het jullie allebei oplevert. Start with the end in mind. Dat is waarom wij doen wat we doen.

"Start with the end in mind" Man Vrouw Gesprek Viadecode

De zes stappen van De Velde Methode©

  • 1. Gewenste resultaat

    Laten we bij het eind beginnen. Geen enkel bedrijf heeft als doel alleen mensen te verzamelen. Het doel is altijd om ‘iets moois’ met elkaar te bereiken. Dat ‘iets’ is ons uitgangspunt: welk resultaat, dat bijdraagt aan het 'iets', verwacht je van ons recruitment-traject?
    Lees meer over het gewenste resultaat

  • 2. Organisatie-ambitie

    Om het gewenste resultaat te kunnen bepalen, gaan we dieper in op de ambitie van jouw bedrijf. Waarom doe je wat je doet? En wat wil je daarmee binnen vijf jaar bereiken? Met een heldere ambitie kan je bedrijf de juiste professionals inspireren en aantrekken.
    Lees meer over de organisatie-ambitie

  • 3. Individuele opdracht

    Elke collega levert een eigen bijdrage binnen het masterplan van je organisatie. Wij geloven dat deze individuele opdracht cruciaal is bij het recruitment-traject. Daarom bepalen wij eerst 'de job' en dan 'het gereedschap'.
    Lees meer over de individuele opdracht

  • 4. Wervingsstrategie

    Grote kans dat jouw ideale kandidaat al een goede baan heeft en zelf dus niet actief op zoek gaat naar een nieuwe werkgever. Daarom is onze wervingsstrategie naast de actieve kandidaten, vooral gericht op het vinden, bereiken en raken van latente kandidaten.
    Lees meer over de wervingsstrategie

  • 5. Kandidaat keuze

    Tijd om de kandidaat te kiezen die de grootste positieve impact gaat brengen. Wij spreken getriggerde professionals persoonlijk over hun eigen ambitie en motivatie. Deze leggen we naast de ambities van jouw organisatie om te bepalen welke kandidaat daar het beste aan kan bijdragen.
    Lees meer over het maken van keuzes

  • 6. Evaluatie resultaat

    Tijd om de kandidaat te kiezen die de grootste positieve impact gaat brengen. Wij spreken getriggerde professionals persoonlijk over hun eigen ambitie en motivatie. Deze leggen we naast de ambities van jouw organisatie om te bepalen welke kandidaat daar het beste aan kan bijdragen.
    Lees meer over het resultaat

Zelf aan de slag met De Velde Methode©

Download hier De Velde Methode©

© Copyright 2020 Velde Online: a&m impact Cogels Osylei 81 2600 Antwerpen-Berchem

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

We willen graag je toestemming vragen om deze cookies te plaatsen.

Klik hier voor meer informatie.