dit is onze wervingsstrategie

Online werving kent talloze mogelijkheden. Waar de meesten zich richten op de postzegel met actieve kandidaten pakt Velde dit anders aan. Wij richten ons ook op de latent zoekende kandidaat. Dit doen we door ons te onderscheiden en de kandidaat te verrassen.

De echte talenten van deze wereld hebben volop keuze. Ze komen in beweging als je ze raakt.

werven met drie pijlers

Bij Velde werven we op basis van drie pijlers:

  • Bepalen met welke boodschap de kandidaat geraakt wordt
  • Analyse om te weten waar de doelgroep zich bevindt
  • Unieke werving waarmee de doelgroep bereikt wordt

Met een goed gevulde analyse rugzak maken we een passende wervingsstrategie om de juiste kandidaat voor jouw vacature te bereiken.

Raken, vinden en bereiken

Raken
De echte talenten van deze wereld hebben volop keuze. Ze komen in beweging als je ze raakt. De opdracht waar jouw nieuwe collega mee aan de slag gaat is hierbij de belangrijkste trigger.

Vinden

De doelgroep voor jouw vacature wordt eerst in kaart gebracht met een grondige Velde analyse. In onze database verzamelen we gegevens en schakelen wij snel om learnings te gebruiken bij een volgende campagne.

Bereiken

De Velde analyse geeft onze marketeers inzicht waar jouw talentvolle doelgroep zich bevindt. Zij zetten een unieke wervingsstrategie uit zodat we actieve en vooral latente kandidaten bereiken. Zo heeft jouw vacature het ultieme bereik bij de juiste kandidaten.